promo ackcie a eventy tlač a dekor reklamných predmetov darčekové a reklamné predmety Exkluzívne darčeky

Brandovacie techniky

Potlač - brandovanie predmetov - pomáha klientovi zanechať v obdarovanom človeku stopu, kedy formou predmetu s jeho logom, názvom - je mu stále na očiach a teda aj v jeho pamäti. Je možné tak vytvoriť väzbu pre ďalší plánovaný nákup, alebo vzájomnú spoluprácu.

Brandovanie je možné (záleží od druhu predmetu) tampoprintom, sieťotlačou, výšivkou, laserom, gravírovaním, razbou, výpalom, sublimáciou, ofsetovou alebo digitálnou tlačou.

Brandovacie techniky:

Tampoprint – je technológia, ktorá sa používa na potlač reklamných predmetov, hlavne plast, drevo, kov, sklo a porcelán či keramika. Princípom tlače je nanášanie farby na predmet pomocou silikonových tampónov. Pri tejto technológii je možnosť aj viacfarebnej tlače.

Sieťotlač – technika potláčania vo vysokej miere – textilu. Najviac ju preslávil výtvarník Andy Warhol svojou pop-artovou tlačou Marilyn Monroe. V prípade sieťotlače ide o výdatný nános farby, vysokú kvalitu, trvácnosť a možnosť určiť si presnú farbu podľa Pantone škály.

Laser – laserové gravrovanie je bezkontaktné popisovanie rôznych druhov materiálu – vypálením do povrchu predmetu s cileľom vyhotoviť požadovaný dekor. Od podkladového materiálu predmetu v konečnej fázi závisí výsledok.

Razba – technológia, ktorou decentne a trvale označíme predmet logom, alebo textom. Pomocou raznice a úderom, alebo tlakom formujeme materiál. Cenu, ktorú na začiatku vložíte do výroby raznice, môžete po dlhé roky využívať. Lebo pokiaľ s ňou nerazíte obrovské množstvo materiálu alebo inak mechanicky nepoškodíte, je takmer nezničiteľná. Je možnosť – razby – slepotlač, alebo razba cez fóliu – zlatá, strieborná.